Veepäev 09.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
kuidas on õige pidada veepäeva ja kui tihti seda tegema peaks ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõigepealt tahaks küsida, et miks te soovite veepäevi pidada? Veepäevale eelnev ja järgnev päev peavad menüü osas olema samuti üsna kerged ja organismi vähekoormavad, kuid seda kiputakse tavaliselt eirama ning selle tõttu lüüakse normaalne seederütm paigast. Pigem soovitaksin koormusvabu päevi, kus tarbite kas puuvilju, marju, jogurtit, vm (arvestusega 1200-1300kcal/p).
Heade soovidega, dr.Ehala