suur ülekaal 13.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,olen 28a.naine pikkus 179cm ja kaal 125kg.Olen oma kehakaaluga koguaeg silmitsi seisnud,enam ei jõua.Paar aastat tagasi võtsin omal käel alla -20kg. See tuli ka kohe tagasi,kui olin lõpetanud. Sõin see aeg muidugi vähe ja lahjat. Kaal langes 2-3 kuuga. Enam ei suuda sedagi. Tean seda et nii kiiresti ei või alla võta.Olen veel proovinud teisi nippe.EI SUUDA.
Nii ma hakkasin arvutis otsima abi .Olen teie kirju juba mitu nädalat lugenud ja otsustasin ka teile lühidalt kirjutada.
Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui te olete minu kirju lugenud, siis teate hästi neid soovitusi mida annan ning ka seda, et kirja teel kedagi kaalu langetama panna ei saa. Kui olete leidnud endas motivatsiooni ja soovi midagi ette võtta, siis võin mina teid sellel teel aidata ja nõustada. Selleks, et kellelegi just tema eripärast lähtuvalt soovitusi anda, oleks vaja aga enam informatsiooni. Seega olete alati oodatud konsultatsioonile (Tel: 533 18 008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev