Lapse ülekaal 29.12.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mul on 6aastane poeg kes kaalub 40kg ha on 124 cm pikk. Ilmselgelt on tal suur ülekaal.Kuhu pöörduda ja kust abi saada dieedi alustamiseks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Laste ülekaaluga on pikalt tegeletud Tallinna Mustamäe lastehaigla juures, kuhu tasub oma murega pöörduda, et saada juba edasised suunised.
Parimatega,
dr. Ehala