Toitumine 20.04.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Pole küll ülekaalulisus, aga probleem on alakaaluga ja söögiisu puudumisega.
Mu söögiisu on tihti olematu, toit tihti ei isuta ja portsjonid jäävad üha väiksemaks, viimase paari aasta jooksul on kaal vähenenud 5kg võrra. Mu dieet koosneb suuresti rämps toidust. Ehk oskate nõu anda mis ma tegema peaks, et oma tervis ja kaal korda saada. Hetkel olen 176 cm ja 60kg
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Soovitan päev jagada osadeks. Vähemalt 3 korral siis süüa, mida armastate ning nende kordade vahel süüa puuvili. Jälgige kindlasti ka unerežiimi. Kui mõne aja möödudes ei märka muutusi ehk siis keha ei ole hakanud ise märku andma, et sooviks süüa, siis kindlasti pöörduge juba dietoloogi, endokrinoloogi või kohe minu poole.
Parimat soovides Artur Minenko