Ülekaal 05.03.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen lõpetanud pillide võtmise novembris. Enne seda kaal on olnud 52kg kuid tänaseks on tõusnud 57kg. Olen toitumist jälginud juba detsembri lõpust, jaanuari kuu tegin iga päev ka trenni. Kuid kaal ei ole ikka alla läinud. Kas mu kaal jääbki nüüd tõusma peale pillide ära jätmist?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ainuksi kaalu teades ei saa kuidagi nõu anda. Siin saan praegu soovitada vaid oma toitumist-liikumist analüüsida, kas nõustaja abiga või pidades iseseisvalt toitumis-liikumispäevikut (nutridata, vm).
Parimatega, dr. Ehala