Valu vasakul pool ribide all ja süda väga tihti paha. 14.02.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul juba tükimat aega süda tihiti paha kuid ei ole saanud aru täpselt kas pärast sööki või enne jne. Peale selle mul kõht valutab vasakult poolt ribide alt (viimaste ribide alt kui te mõistate) ja mõnikord ka paremalt poolt ribide alt.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siin tuleb ikkagi rääkida otse raviarstiga, sest kirja teel oletusi teha ei saa.
Parimatega, dr. Ehala