pidev näljatunne ja liigne söömine 22.12.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere olen 36 a 168 cm pikk ja kaalun 61,5-62 kilo .küsimus selles,et pidev näljatunne vaevab isegi juba pool tundi peale korralikku einet ,on olnud selliseid perioode kui olen söönud töö tõttu vaid korra päevas ja sel ajal puudus pidev näljatunne,piisas kohvist,töö füüsilise loomuga .nüüd kui ei ole pidevalt tööd ja tegelen koduselt kuni 2 tundi päevas treeningutega,hantlid,sangpomm ja nii ning nüüd on pidevalt kõht tühi ,söön palju kuid kaalu juurde ei tule kuigi isegi tahaks ,ei käi ka päeva jooksul hädal number 2 ,ainult hommikul ja õhtul .kas võib olla tegemist ehk kasvaja või mõne muu haigusega ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõige esmaselt tuleks anud juhul analüüsida oma toitumist, sest mõnede toitainete puudus või vähesus võib seonduda näljatundega. Selles aitab Teid nutridata.ee toitumisprogramm. Kui jääte hätta, saate pöörduda mõne toitumisnõustaja vastuvõtule.
Ühegi haiguse kohta vaid kirja põjal oletusi teha ei saa. Siin tuleks nõu pidada oma perearstiga, kes saab vajadusel määrata täpsustavad uuringud.
Parimatega, dr. Ehala