Ženženni tablettide kasutama hakkamine 05.12.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Kuna olen abiturient ja eksamid lähenemas, siis sooviksin teada, millised oleksid kõige paremad toidulisandid, mis ergutavad mälu, parandavad keskendumisvõimet jne. Ise olen uurinud et ženženn on oma omadustelt hea. Millal oleks näiteks seda õige aeg hakata võtma enne eksameid ja kui pikalt võib neid tarvitada ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ennem kui mõelda toidulisanditele tuleb kriitiliselt üle vaadata oma toiduvalikud. Kas toitumine on korrapärane, kas toiduvalikud on mitmekülgsed, kas kõik vajaminevad toidugrupid on kaetud. Toidulisandid üksi ei saa kindlasti katta keha kõiki vajadusi.
Rääkides intensiivsemast õppeperioodist võib sellel ajal mõelda B vitamiinide kompleksile ja letsitiinile. Ženšenn on toniseeriva toimega, kuid sellega ei tohiks liialdada.
Parimatega, dr. Ehala