Ülekaalulisus 14.11.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!Olen 17aastane tüdruk ja olen ülekaalus. Pikkus 181 ja kaal 93.
Tahan teada et kui pean perearsti juurde kaaluma minema kas ta lihtsalt räägib mulle sellega seisnevatest ohtudest või saadab kuskile eriarstile?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Perearst teab kindlasti riske, mis kaasuvad ülekaaluga. Kui palju ja mil määral ta neist teemadest oma patsiendiga räägib, sõltub ilmselt nii arstist kui ka patsiendi soovist. Siin ei saa mina teise tohtri eest lubadusi anda. Ülekaalu puudutavatest ohtudest on väga palju kirjutatud ning see info on kättesaadav kõigile, kellel huvi.
parimatega, dr. Ehala