Ülekaaluline 08.07.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on kaaluga päris suur probleem peale 3.ndat lapse sündi kaal seisab ja ei taha kuidagi langeda vaevu sain 10kg alla ja nüüd seisab.Olen toitumust ka muutnud aga kaal ikka ei lange ja liigun väga palju kuna mu töö on selline et liikumist on päris palju.Olen mõelnud juba et maovähendusoperatsiooniks.Kuna ei oska enam midagi muud teha.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitusi saab anda kui on teada kaalunumber, pikkus ja täpsed andmed toitumise-liikumise kohta. Minul need teie kohta praegu puuduvad. Soovitan teil oma nõustajaga toitumis-liikumisplaan veel kord üle vaadata. Soovi korral võite tulla minu vastuvõtule Tallinnas (info: toitumine@kliinikum.ee). Maovähenduslõikus tuleb kõne alla kui teie KMI on üle 40. Siiski soovitaksin operatsiooni kasuks otsustamise jätta viimaseks variandiks.
Parimatega,
dr.Ehala