Kas ma olen ülekaaluline ? 08.07.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas ma olen ülekaaluline?
Minu pikkus 164m ja kaal on 67kg
Sooviksin väga teada
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tegu on kerge ülekaaluga. Kuna selles vanuses veel kasvatakse, siis ei tohiks aga liialt oma kaalu pärast muretseda. Pigem on mõistlik läbi mõelda kui palju on liikumist ja millised on söömisharjumused. Kui midagi vajab muutmist, siis on selleks just õige hetk.
Parimatega,
dr. Ehala