Ülekaalulisus 25.01.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tahaksin saada umbes 10 kg alla, aga ei suuda magusast loobuda, olen püüdnud ja kui saan asja käsile ss ema ostab õdedele, vendadele kommi ja pakub mulle ka. Mida teha ja spordi poolelt käin võimlemas. Praegu kaalun u 75Kg, sama palju kui mu 15aastane vend, mark on tema ees olla. Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan esimese asjana leida endale mõne tugiisiku perekonnast või sõprade seast. Üksi on raske kaaluprobleemidega toime tulla. Mis puudutab toitumist ennast, siis soovitan vaadata läbi kliinik.ee leheküljel olevad kaaluteemalised vastused. Nende seas on palju teemasid juba eelnevalt läbi võetud ja seda ka noorte tüdrukute kirjavastuste näol. Esimene asi magusaisudega toimetulekuks on aga korrapärane toitumine ja aeglane söömine. Ka maiustada tuleb mitte kiirustades, sest juba see aitab söödavat maiustuste hulka vähendada.
Parimatega, dr.Ehala