Hemoglobiin 23.10.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Minu hemoglobiin on alla 100 ja ja kuna eelmise postitaja mure oli sarnane, mõtlesin, et äkki algavad minu probleemid samuti verest. Mul hakkab lihtsalt kohutavalt paha ja nägu on hommikuks paistes, kui olen söönud rasvaseid toite- šokolaad, võileib jne. Ma olen täielikult normaalkaalus ning teen samuti trenni paar korda nädalas. Ma ei tea enam, mida teha ning ei julge peale riisi midagi puutuda.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud juhul jääb küsimuse sisu mulle natuke arusamatuks. Kui küsite hemoglobiini kohta, siis vaadake soovitusi, mida sai antud eelnevale küsijale ehk püüdke välja selgitada madala hemoglobiinitasemega seotud põhjused olgu need meditsiinilist laadi või siis toitumisega seotud. Kui aga küsite toiduainete taluvuse kohta võiksite konsulteerida allergoloogiga, juhul kui oletate, et mingid toiduained teile tõepoolest ei sobi ja tekitavad vastureaktsioone.
Heade soovidega, dr.Ehala