toitumine 05.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mitu tassi päevas võib juua rohelist teed (kaalu alandamiseks)?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Rohelise tee positiivseid toimeid tervisele kinnitavad mitmed uuringud (sh võib mainida positiivset toimet südame-veresoonkonnale, vähivastast toimet, mõju ainevahetusele, jm). Seega tasub rohelist teed oma menüüs hoida, kuid eelnevalt tasuks endale selgeks teha rohelise tee valmistamise täpne viis. Mis puudutab kaalulangust, siis ainuüksi tee teil kaalunumbreid korrigeerida ei aita. Paika peab saama ka kõik muu, mis puudutab toitumist ja üldist füüsilist koormust. Kui kõik muu on paigas lisage sobivuse korral oma menüüsse ka roheline tee (N: ~4-6. tassi päevas). Üledoseerimise või vale valmistusviisi korral võib esineda aga unetust kui ka ärevust.
Heade soovidega, dr.Ehala