ülekaaluline 01.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mul sellinne küsimus, et ma ei ole otseselt paks, aga keskkohast ei saa üldse alla, kintsud ei ole paksud on normaalsed mulle meeldivad. Olen pikk 173cm ja kaalun 75 ennem 70 kui hakkasin beebi bille võtma siis võtsin viis kilo juurde.
Mis ma tegema peaksin?
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vaadake üle oma menüü ja vajadusel vähendage nii liigselt rasva kui ka rafineeritud suhkruid sisaldavate toitude osakaalu. Selle kõrval tuleks ette võtta ka vööpiirkonna treening.
Heade soovidega, dr.Ehala