vesi 29.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mul on selline küsimus, et kui ma joon päeva jooksul kaks liitrit vett, mis on suure lubjasisaldusega, siis kas see kaltsium imendub ka minusse või ei ole see see kaltsium?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellisest veest te oma kaltsiumi kätte ei saa, pigem tarbige juba kaltsiumirikast meineraalvett.
Heade soovidega, dr.Ehala