ülekaalulisus 05.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 46a.naine.Tahaks kaalust maha vôtta aga ei ônnestu kuidagi.Olen 162cm ja kaalun 72 kg.Olen söönud väherasvaseid toite ja olen üritanud isegi paastuda aga midagi pole aidanud.Liigun piisavalt,sôidan jalgrattaga.Kuidas veel üritada ja mida süüa,et kaalust maha vôtta? Tänan!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastata saan nii nagu paljudele kirjutajatele - selleks et anda nõuandeid pean ma nägema ja analüüsima teie praegust toitumist-liikumist. Teadmisest, et sööte väherasvast toitu, on vähe. Tulge vastuvõtule ja vaatame teie toitumis-liikumisrežiimi koos läbi (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala