ülekaalulisus 27.12.06 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
minul mure,olen tugevalt ülekaaluline,ja tahaks väga alla võtta,aga kuidagi ei õnnestu see,kardan et see takistab ka mul rasestuda,oskate aidata mis oleks kõige tõhusam variant.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ülekaalulisus võib olla tõepoolest üheks rasestumist takistavaks komponendiks. Eelnevalt oleks aga vaja muud rasestumist takistavad võimalused välistada. Selleks et kedagi kaaluprobleemidega nõustada tuleks teada nii kaalu,kasvu ja ka seda millise aja jooksul kilod on lisandunud. Olulised on ka inimese igapäevased toitumis-liikumistavad. Ilma nende andmeteta on raske soovitusi anda. Kutsun teid aga konsultatsioonile, et leida selle käigus teie probleemile võimalikke lahendusi (tel: 7318008, 53318008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev