Mure 12.11.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Selline küsimus, mis võib tingida selle, et alati kui olen söönud praeuna või keedumuna, hakkab seest keerama, süda on paha veel teisel päevalgi ja süüa ei saa. U 3 päeval läheb see mööda. Ja kordub alati, kui söön muna. Kuid kui salati sees on muna riivitult, siis ei ole täheldanud seda, et süda pahaks läheks, just aga siis kui söön keedu või praemuna. Alguses tundus, et alati peale praemuna söömist läheb süda pahaks aga nüüd u pool aastat ei saa ka keedumuna süüa, sest nii halb hakkab. Kas peaksin sellega arsti poole pöörduma? Või lihtsalt munast loobuma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võite ju teha arstil allergiatesti, aga loomulikult ei tasu süüa toiduaineid, mis kutsuvad esile nii tugeva reaktsiooni.
Parimatega, dr.Ehala