Kehakaalu langetamine 26.07.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 15aastane tüdruk, pikkust on 165 cm ja kaal on 55 kg. Mul oleks plaanis võtta 5 kilo alla ning küsimus seisneb selles, ega ma siis oma vanuse ja pikkuse kohta alakaalus pole ning kuidas oleks kõige efektiivsem viis selle saavutamiseks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete normkaalus ja ma ei näe mingit põhjust kaalulangetamiseks. Toituge korrapäraselt ning tasakaalustatult ja liikuge piisavalt, siis on ka edaspidi teie kaalunumbrid korras.
heade soovidega, dr.Ehala