Kõht lahti ärevusega 15.06.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Ei osanud kellegi teise arsti käest küsida.
Mul on juba teismeeast saadik kõht läinud lahti, kui pean minema- eksamit tegema, autokooli sõitma minema, midagi muud tähtsat tegema. Söetabletid ei taha isegi vahel aidata. Igakord kui olen veidi närvis, hirmul, ärevuses- lööb kõhu lahti. Kas saaks teha midagi, et nii ei oleks, sest see hakkab juba üsna tüütuks muutuma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Igaühel meist väljendub stress erineval moel. Reaktsioonid seedetrakti poolt on üsna tavalised. Kergemad kõhukinnistid on sellisel juhul teretulnud, kuid soovitan teil otsida endale sobivaid tehnikaid, mis aitaksid paremini toime tulla stressi situatsioonidega. Õppides paremini oma stressi valdama muutuvad ka kehareaktsioonid.
Heade soovidega, dr.Ehala