Ikka need kaalumured 05.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen N38,psühhiaatri ettekirjutusel tarvitan unerohu asemel neuroleptikumi Levozin,koguses 15mg.Lisandunud on mõned kilokesed.Praegu olen oma kehaga rahul,aga rohkem ei sooviks.Pikkus162,kaal 57.
Raviarst ütleb(üsna vaimukas ja ka omalmoel õige),see on sellepärast nii,et te oma kurvameelsuse ja unetuse liikudes välja elaksite ja jutul lõpp.Kõik õige,aga kas neuroleptikumid tõepoolest tõstavad kaalu,pakendi infolehelt ma seda küll ei leidnud......
Muide,parajas tempos kõndimine annab tõepoolest ülihea enesetunde,paar korda nädalas ikkagi kõnnin 5-6 km,pealelõunasel ajal,mõnus.Soovitan kõigile,kättevõtmine on kõige raskem,aga kui tossud juba jalas,siis läheb ludinal.
Lugupidamisega,T
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Näib, et teie raviarst on andnud teile parima soovituse ja seda tasub tõepoolest järgida. Kuigi toodud preparaat võib mõnel patsiendil põhjustada kõhukinnisust, siis olulist kaalutõusu ravim siiski kaasa tuua ei tohiks.
Heade soovidega, dr.Ehala