liigsöömishäire 08.09.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kas Te nõustate ka liigsöömishäire (i.k. Binge Eating Disorder) alla kannatavaid inimesi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellised patsiendid vajavad tavaliselt nii toitumisalast kui ka psühhiaatrite-psühhoterapeutide poolt läbiviidavat nõustamist. Vajaduse korral olen viimastega koostööd teinud.
Heade soovidega, dr.Ehala