alakaalulisus 26.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 20 a noormees,170 cm,55kg.Tahaksin teada miks mu kehakaal ei tõuse???Kas viga on toitumises või mis???
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kahjuks ei saa ma kirjas teile vastust anda, kuna ei tea teie toitumis-liikumisharjumusi ega ka võimalikke haigusi. Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala