Tervist. 12.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Pöördun teie poole sellise probleemiga nagu on ülekaalulisus. Olen peagi 16 saav noormees. Nimelt on mul püsivalt alates u. 12'st eluaastast peale kehakaal kasvanud. Nüüdseks olen 172CM juures ~90Kg raske. Söögiks tarbin ma enam-vähem kõike mida pakutakse - st. mulle maitsevad kõik toidud, mitte et ma kogu aeg sööks. Magusat ei tarbi eriti va. kohvi sisse hommikul üks teelusikatäis suhkrut. Ei joo limonaade, ei söö krõpsu ega saia. Selle kõige juures olen viimasel ajal suutnud kaalu langetada 87.5Kg peale kuid rohkem ei ole õnnestunud.
Mida peaks tegema?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule ja analüüsime koos, mida annaks teie menüüs veelgi muuta ja parandada (tel:533 18 008).
Heade soovidega,
dr.Ehala