ülekaalulisus 07.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere. olen võidelnud pea 5 aastat ülekaaluga ja enam ei suuda. enne lapse ootele jäämist kaalusin 65 kilo ja raseduse lõpus kaalusin 101 kg. rasedusega kaasnes ka tugev söögiisu, mis kestab tänaseni. ma ei saa aru, miks see isu nii suur on. olen proovinud igasuguseid raviteesid, tablette ja käinud ka kaalujälgimises, aga see ei aita. ikka tahan süüa koguaeg. kilod kogunevad kuidagi liiga kiirelt. äkki rasedus ajas mu organismis midagi totaalselt untsu, äkki soovitate või on mingid uuringud olemas, mis mind aitaks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule, sest pelgalt kirja põhjal on raske otsustada, miks toimus söögiisu muutus ning mis põhjusel teie kehakaal jätkuvalt tõuseb.(Tel: 533 18 008)
Heade soovidega,
dr. Ehala