hularõngas 12.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Avastasin hiljuti enda jaoks hularõnga ja õppisin selgeks, kuidas see nö keha ümber pöörlema saada. See on üks väheseid meeldivaid treenimismeetodeid, mida enda jaoks avastanud olen. Ja sellega seoes küsimused:
Kui palju kulutab kaloreid hulgarõngas (st sellega harjutuste tegemine)? Kui teha 3 päeva nädalas "trenni", siis kui pikalt peaks järjest nö "hulatama", et sellest oleks kasu kehalise aktiivsuse säilitamiseks ja kaalulangetamiseks, kui muud trenni ei tee? Kas vastab tõele, et see aitab nö peenikest vöökohta saada? Olen 25 a naine ja muidu praktiseerin istuvat eluviisi/tööviisi.
Suur tänu vastamise eest!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui palju hula energiat kulutab, seda ma Teile öelda ei osaka, kuid kindlasti on ta hea vahend kena taljejoone hoidmiseks. Kui suudate 30. minutit järjest hulatada oleks see hea tulemus, kuid trenni saavad ju ainult teatud grupi lihased, nii et võiksite mõned harjutused veel lisaks juurde vaadata, et kogu keha koormust saaks.
Jõudu soovides, Kristel Ehala-Aleksejev