Alakaalulisus! 29.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 23a. mees pikkus on 185cm ja kaal 63kg. Minu arust on see liiga vähe! Süüa võin lõputult aga juurde ikka ei võta ei saa aru milles probleem? Või kas on üldse probleem???
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolise pikkuse ja kaalu suhte puhul on tõepoolest tegu kaldumisega alakaalulisusesse. Siinkohal tuleks aga selleks, et vältida valediagnoosi, teada, kas väike kaal on püsinud kogu elu või on see ilmnenud viimasel ajal. Kui tegu on järsu kaalulangusega, siis tuleks teha vastavasuunalisi uuringuid, selgitamaks välja võimalikke põhjuseid. Juhul kui väike kaal on teile iseloomulik,saab kaalu pisut tõsta ja kehakuju vormida spetsiaalse dieedi kui ka treeningprogrammidega. Alati võite tulla konsultatsioonile, tel:533 18 008.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev