Alakaalulisus 22.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Siin küll enamik tunneb muret liigse kaalu pärast, minul aga mure vastupidine ja tahaks juurde võtta. Olen 26 aastane mees, 177cm pikk ja kaalun umbes 55kg, välja näen ka väga kondine. Söön enda arvates piisavalt, olen proovinud ka pikemalt nö. rämpstoitu süüa mis pidavat paksuks tegema aga miski ei aita. Kas on ehk mingid teatud toidud mida süües annaks juurde võtta või mõni muu lahendus?
Tänan vastuse eest!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vabandan viivituse pärast, aga viibisin puhkusel. Teie kaalu on vastavalt pikkusele tõepoolest vähe. Selleks et vastata küsimusele, miks see nii on, oleks vaja teada, kas kaal on hakanud langema viimastel aastatel-kuudel või olete kogu elu olnud kõhnemapoolne. Samuti oleks vaja enam infot teie söömis-liikumisharjumuste kohta. Kindlasti ei aita teid aga rämpstoidu tarbimine. Kutsun teid vastuvõtule, et leida võimalikke lahendusi probleemile (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala