vitamiin B12 13.11.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kolm aastat tagasi oli minul B 12 281 ühikut ja nüüd oli 214, lisatud Synlabi märkus, et on vaja tarbida lisaks B12. Perearst ütles, et kõik on korras. Minu küsimus on, kas siiski peaksin tarbima lisaks vitamiini B12.
Tänan ette vastuse eest.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
See vitamiin võib koguneda (maksas), seetõttu on parem seda juua kurssidena ja pärast seda teha analüüs. Teie vanusest lähtuvalt on optimaalne kuur 2-3 kuud ja kuu aega puhkust. Parim on võtta vitamiini eraldi, mitte kompleksina, kuna selle koostises olev koobaltioon võib teisi vitamiine hävitada.
B12 on mõttekas kontrollida 45 päeva pärast ja kui indikaator on langenud, alustage kursust.
Aitäh!