Sage söömisvajadus 18.01.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen nüüd umbes 3 aastat aktiivselt trenni teinud (4xnädalas 1,5h jõusaalis). Kaalu on selle ajaga tublisti kadunud (110 -> 95), aga on tekkinud probleem. Kui ma iga 2 tunni tagant midagi ei söö, hakkab pea meeletult ringi käima. Kas see ongi uus normaalsus minu jaoks? Vererõhk ja suhkur on korras.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Te olete tubli ja teie keha ütleb ise, et on aeg süüa. Ideaalis peaks söögikordade vaheaeg olema 2-4 tundi. Tavaliselt võtan toitumiskava koostamisel arvesse treeningute aega, millistest treeningutest osa võtab ja sõltub ka treeningu intensiivsusest (kui inimene treenib), millist toiduainet ja millisel kellaajal süüa. Palju oleneb treeningute kestusest ja intensiivsusest. Peate pöörduma toitumisspetsialisti poole, tema aitab välja töötada toitumiskava. Nüansse on palju, alates teie vanusest, kaalust, pikkusest ja lõpetades teie praeguse toitumisega. Dieet peab olema individuaalne.