Kaalutõus 04.03.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Viimase aasta jooksul olen kaalus juurde võtnud 20kg. Toitumises midagi muutnud ei ole. Lisaks on tekkinud ka kiirem pulss 80-90 x’ rahulolekus ning RR kõikumine 89/65 kuni 130/73, mis tekitab halba enesetunnet ja iiveldust. Lisaks on pidevalt väga suur väsimus, igal võimalikul vabal hetkel magaks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Meeleoluhäired ise on sageli seotud kaalutõusuga ning teile määratud ravimikombinatsioon soodustab samuti kehakaalu lisandumist. Soovitan rääkida ravimitest oma arstiga ning paremaks kaalukontrolliks pidada nõu mõne toitumisspetsialistiga.
Parimatega,
dr. Ehala