Laktoositalumatus 24.01.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Lapsena on diagnoositud laktoositalumatus. Olen ikkagi tarbinud piimatooteid. Kas piimatoodete tarbimine võib tekitada akne.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Piimatoodete ja akne vahelisi seoseid on näidatud mitmetes uuringutes. Kui teil on diagnoositud laktoositalumatus peaksite sellega ka arvestama ning vajadusel loobuma piimatoodetest mingiks perioodiks täielikult. Kindlasti võiksite proovida vähemalt laktoosivabu tooteid.
Parimatega, dr. Ehala