Candida 28.07.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Sattusin kuulama veebinari toitumisest ning tundsin ära paljud oma mured. Periooditi (korra-paar aastas) tekib mul nagu ajuvaheaeg. Mälu on ülivilets, pea on nagu muus maailmas. Mingi aeg läheb see üle ja on jälle kõik ok. Kas seda võib seostada candida üleküllusega? Kas süsivesikute piiramine aitab või peaks mingeid analüüse tegema? Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas toodud sümptomid on väga üldised ja kindlasti ei saa panna nende alusel mingit diagnoosi ega anda soovitusi.
Soovitan teil terviseprobleemide osas pidada nõu perearstiga.
Mäluprobleemid ja väsimus võivad küll seonduda toitumisega, kuid muutuste tegemiseks oleks vaja kõigepealt oma toitumist analüüsida. Alles seejärel saab anda toidusoovitusi. Ise saate oma toitumise üle vaadata nutridata.ee keskkonnas või siis pöörduda toitumsnõustaja vastuvõtule. Kui tunnete huvi mikrofloora uurimisvõimaluste kohta, võite tutvuda microbiome.ee lehega.
Parimatega, dr. Ehala