Seedimisprobleemid 16.07.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Tihti esineb puhitust ning lima väljaheites. Valu ning muid tüsistusi ei kaasne. Lima leiab aset ainult gaasidega, ilma et väljaheidet ennast tuleks. Probleem tekib kuni 4x nädalas. Olen proovinud ka laktoosivaba toitumist kuid probleem esineb ikka. Kas peaks midagi toitumises muutma? Lisan juurde ka selle info, et tegelen jõusaali spordiga ning söön ligi 4000kcal päevas. Lisandeid ei tarbi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soole mikrofloora tasakaalutus ja liigne valgurikas toit võivad olla seotud kirjeldatud sümptomitega. Kui veel ei ole, siis võib proovida kuu-paari pikkust kuuri probiootikumidega, kuid soovitan lisaks teil oma toitumine mõne spetsialistiga koos üle vaadata. Soovi korral võite tulla minu vastuvõtule. Registreerumine toitumine@kliinikum.ee meilil.
Parimatega,
dr. Ehala