Paast ja ravimid 21.06.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Võtan psühhotroopseid ravimeid.
Plaanis ette võtta pikema ajaline paast.
Kas ravimid ja mitte söömine võivad kaasa tuua organi rikke?
Kui jah siis kui pika aja jooksul? nädal? kuu? pool aastat?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et öelda, millised on teie riskid paastu korral, peaksin teadma, millisel kujul ja mis eesmärkidel paastu teha soovite, tundma teie haiguslugu, kui omama täpset infot ravimite kohta. Soovitan teil eelkõige pidada nõu ravimeid määranud arstiga. Paastupidamisel on kindlad reeglid ja oskamatu tegutsemise korral võib ka ilma mistahes ravimeid võtmata organismi toimimise paigast lüüa,. Kui just tõesti paastu pidada soovite, vajate kindlasti nõu kogenud tegijatelt.
Parimatega, dr. Ehala