Tere 03.06.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere vaatasin facebook et, selline asi nagu. Purple Mangosteen aitab kaalust alla võtta, kas see on tõsi või lihtsalt reklaam?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul puudub kogemus antud toidulisandiga ja seetõttu ei oska ma rohkem kommenteerida kui internetis antud preparaadi kohta kirjas. Julgen aga kindlalt väita, et mistahes toode, millele omistatakse kaalu langetavat toimet, on kasutu kui koos preparaadi võtmisega ei kaasne muutusi eluviisis ja toiduvalikutes. Seega tuleb ikkagi alustada oma seniste harjumuste ülevaatamisest.
Parimatega, dr. Ehala