Taastumine pärast antibiootikumi kuuri 28.05.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Tegin läbi antibiootikumi kuuri gripi tagajärjel. Kõhus on raske tunne. Kuidas soovitate seedimist taastada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõige parem on teha 2-3 nädalane probiootikumide kuur. Saate selles osas nõus küsida apteekrilt. Toidusedelisse võiksid lisanduda hapendatud tooted ja ka jogurtid-keefirid, mis rikatatud erinevate bakteritega (Gefilus, Hellus, jt).
Parimatega,
dr. Ehala