Kas forusemid nycomed on retseptiga? 03.02.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas forusemid nycomed on retseptiga?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jah, see on retseptiravim.
Parimatega,
dr. Ehala