Ecosilm 14.01.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen palju teinud trenni, liigun piisavalt ja toitun tervislikult. Kuid kaal alla ei lähe, annan alla ja lõpuks söön paar kilo hoopis juurde. Netis lehitsedes leidsit toote nimega Ecoslim. Tilgad millel on erinevad ained sees mis lagundavad rasvu ja saab kiirelt kaalust alla. Kas oleks mõtet proovida? Olete sellest misagi kuulnud?
Lugupidamisega ja vastust ootama jäädes
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ükski toode ei päästa kaalu tõusust kui süüa rohkem kui kulutatakse, ka antud toode.
Parimatega, dr. Ehala