ülakõhuvalu 10.12.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,nädal tagasi algasid tugevad ülakõhuvalud, valutab kolmnurgast ja veidi allpool,kogu kõhu piirkond, kui vajutada, siis väga tugev valu,ei lase käia ja seista, pikali olles on valu väiksem. Tehtud uuringud ja proovid, öeldi et kõik korras. Millega võiks olla tegu, kas on oht et uuringutega ei avastatud midagi?! Ettetänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Analüüse ja uuringuid nägemata ei saa oletada, millega võiks tegu olla, kuid kui nimetatud ravimid pole aidanud ja püsivad tugevad valud, siis soovitan kindlasti konsulteerida operatsiooni teinud kirurgiga. Tema teab kõige paremini, lähtuvalt lõikusmeetodist, millist võib praegune probleem tingitud olla.
Parimatega, dr. Ehala