Kas mulle tehakse maovähendusoperatsiooni? 29.12.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.kas mulle tehakse maovähendusopi.Olen 163cm. Ja kaalun 109kg. Olen liigeste ja seljaga grupi peal.Olen teinud dieete aga ei aita,enesehinnang on suht madal,onka veenilaiendid ja põis ei pea eriti.Selja ja kaelavalud igapäevased,liigun igapäev agamitte palju,sest energiat on vähe.Kui pikad on õpi järjekorrad?Kas saan haigekassa kaudu tasuta?Jään teie vastukaja ootama.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõigile teie poolt esitatud küsimustele saab vastata kirurg kui lähete konsultatsioonile. Iga lugu vajab individuaalset lähenemist ja operatsiooni teostamise võimalus, sõltub mitmetest asjaoludest. Millised on üldised tingimused ja kelle juurde konsultatsioonile minna, selle info leiate järgnevalt lingilt: http://kergemaks.ee
Parimatega,
dr. Ehala