ülekaal 09.12.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kaalun 125 kilogrammi ja sooviks alla võtta.Aga ise ei oska .Tervisel käib juba selg valutab ,veresuhkur piiri peal .Kas saaks tasuta abi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumisnõustamine ei kuulu tavaliste raviteenuste ega haiekassa poolt tasustavate teenuste alla. Mõnede haiglate kui ka perearsti praksiste juures on õed, kes oskavad teha esmast toitumisanalüüsi ja jagada soovitusi, kuid enamjaolt tegelevad nad diabeedihaigetega. siiski tasub küsida oma perearstilt infot. Ise saate analüüsida oma toitumist-liikumist nutridata.ee toitumisprogrammi alusel. Soovitan tutvuda ka järgneva lehega: http://toitumine.ee/kehakaal/kehakaalu-langetamine
Parimatega,
dr. Ehala