Ülekaal 28.04.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Olen nimelt 157cm pikk ja kaalun juba 68 kilo. Kaal ei taha alaneda, vaid tõuseb koguaeg. Ning küsimus on veel selles, kuidas lõunal süüa kuna koolis ma ei söö ja olen tavaliselt kodust midagi kaasa võtnud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Lõunasöök on oluline, eriti kui on pikad koolipäevad. Pigem võib õhtuti süüa kergemalt ja vähem. Soovitan teil lugeda varasemalt klinik.ee lehele tulnud noorte kirju, kellel samuti kaaluprobleemid. Ehk leiate minu poolt neile kirjadele antud vastustest endalegi midagi kasulikku.
Parimatega, dr.Ehala