Maovähendusoperatsioon välismaal 03.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 24aastane neiu ja küllaltki trullakas. Kaalulangetused mulle ei mõju, võtan alati juurde. Hakkasin uurima maovähendusoperatsiooni kohta ja usun, et see mulle sobiv. Hetkel elan välismaal ja mind huvitab, kas välismaal saab ka seda teha ja kas pean siis ise tasuma selle( ei kata Eesti haigekassa) või parem on siiski Eestis teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et enamus lääne-riikides saab teha maovähenduslikusi, kuid mis tingimustel, sõltub ilmselt asukohariigist. Enamat teile vastata ei oska.
Parimatega, dr.Ehala