Diabeediõde 24.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen kunagi lugenud, et diabeediõde aitab ka ülekaalulisi diabeedi riski vähendamisel. Kahjuks ei ole mul õnnestunud leida, kus Jõhvi kandis võiks olla diabeedi kabinet. Ehk saate aidata? Testi järgi on mu diabeeti haigestumise risk 7-8 punkti ja ma tahaks seda vähendada.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti on teie kandis olemas diabeediõde, kuid kus ei oska ma teile öelda. Soovitan otsida sellealast infot Eesti Diabeediliidu kodulehelt http://www.diabetes.ee/
Heade soovidega, dr.Ehala