Spetsialisti abi 04.09.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Kas oskate soovitada toitumisspetsialiste Tartus? Kui palju konsultatsioon maksab?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Konkreetseid nõustajaid Tartus teile soovitada ei oska. Tartus toimub toitumisterapeutide koolitus ja need samad terapeudid võtavad ka vastu. Infot võite leida leheküljelt http://www.tervisekool.ee/main.php?p=3
Ise võtan Tartus vastu kord kuus ning registreeruda saab TÜ Kliinikumi etteregistreerimiskeskuse vahendusel.
Parimatega, dr.Ehala