tere! 04.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
äkki oskate anda nõuandeid kuidas kaalu tõsta. Nimelt langes mul kehakaal eelmisel aastal umbes 7 kg. Tervisega on aga kõik korras, käisin uuringuil. Järsku mingi dieet kaalu tõstmiseks? oleksin väga tänulik kui vastata oskaksite!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esimene küsimus on siiski, miks teie kaal langes? Iseenesest taolised muutused ei teki. Edasi küsiksin:
-kas teie toitumine on korrapärane (vähemalt 3. toidukorda päevas)
-vastab kaloraažilt teie eale-kasvule-füüsilisele koormusele
-on piisavalt mitmekesine
Vaadake kõigepealt üle ülal toodud punktid. Kuna andmed teie kohta kirjas puuduvad ei saa mina siinkohal teile täpsemaid soovitusi anda.
Heade soovidega, dr.Ehala