Loovtöö 14.11.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Teen loovtööd teemal tervislik koolilõuna 1. ja 4. klassi laste seas. Minu küsimus Teile oleks, et äkki oskasite öelda, mis alusel koostatakse koolilõunat ja mida ma üleüldse sellest oma töösse võiksin kirjutada?
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toodud küsimus ei kuulu terviserubriiki ja siin tasub juhendust küsida oma õpetajatelt. Samas on inteernetis täiesti kättesaadavad toidu- ja toitumissoovitused koolilastele, mida ilmselt võiks oma töös kasutada. Rohkemat nõu anda ei oska.
Parimatega, dr.Ehala