Antidepressant ja kaalutõus 03.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, tahaksin küsida kas antidepressant FLUX võib põhjustada kaalutõusu?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pigem võib Fluxist just kasu olla kaalulangetamise juures, mitte aga vastupidi.
Parimatega, dr.Ehala